»Če so opazili, da je proizvajalec zmanjšal količino in izdelek na videz zgleda enak in je cena ostala enaka, nam to lahko pošlje preko spletnega obrazca na naši spletni strani.«
»Od tega ima 75 odstotkov izdelkov nižjo ceno in 18 odstotkov izdelkov enako ceno.«
»V ZDA imajo dober primer prakse, ko umetna inteligenca kupcu ponudi podobne izdelke po znižani ceni.«
»Hitra primerjava za isti izdelek je velika prednost.«
»Na končne cene izdelkov pomembno vplivajo tudi cene materiala in embalaže, zato se lahko podražijo tudi izdelki, ki niso vezani na cene surovin.«
»Hrvati imajo nižjo ceno pšenice in imajo dosti nižjo ceno kruhov oz. pekovskih izdelkov. Mi imamo višjo ceno pšenice in dosegamo višjo ceno kruhov in mlevskih izdelkov na trgu.«
»Ugotavljamo, da je največkrat glavni namen, da kupec plača, izdelkov pa ne dobi.«
»Ponudniki skušajo potrošnike zvabiti v hiter nakup bodisi z visokimi popusti ali izredno nizkimi cenami za izdelke, ki so zelo popularni. Spletne strani so prevedene v slovenski jezik, kar pa še ne pomeni, da gre za slovenskega prodajalca.«
»Potrošniki so naročene izdelke plačali, pa pošiljka ni nikoli prispela.«
»Ne glede na visoko stopnjo samooskrbe na področjih mleka, mlečnih izdelkov, mesa in mesnih izdelkov vlada predlaga dodatne količine blagovnih rezerv za nemoteno oskrbo prebivalcev s temi izdelki.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju